Om os

Landsforeningen Spor er en bruger- og interesseorganisation for voksne med senfølger af seksuelle overgreb i barn- og ungdom.

Foreningens formål er at:

• synliggøre voksnes senfølger efter seksuelle overgreb
  • Indsamle og formidle viden om senfølger
  • skabe rammer for at medlemmer kan danne netværk
  • arbejde for at forbedre forholdene for voksne med senfølger og fremme medlemmernes interesser samfundspolitisk

Foreningen tilbyder ikke behandling, men har viden om rådgivnings- og behandlingsmuligheder for voksne med senfølger og kan henvise videre

Produceret med økonomisk støtte fra Offerfonden.

En stor tak til
Alle medvirkende, locations, Kolding Misbrugscenter, Silkeborg Bibliotek, Antikmuseet – Aarhus Universitet, Center for Familie og Rådgivning, Frederikssund Kommune, Kulturhuset Randers, Væksthuset Odense og øvrige, der har medvirket til at realisere denne produktion.

Produceret i et samarbejde mellem
Landsforeningen SPOR og Feldballe Film & TV.

Ide

Steen Johansen

Producent

Ophavsret:

Dette materiale er frit tilgængeligt på denne hjemmeside og til brug i ikke-kommercielle undervisnings- og oplysningsammenhænge.

Film og fotos i dette materiale må ikke kopieres eller offentliggøres uden Landsforeningen Spors samtykke.

ikon